Op 4 maart is het bestuur bij elkaar geweest. De volgende zaken zijn besproken:
Met Rotterdam Sportsupport gesproken over "maatschappelijk verantwoord ondernemen". Op welke manier kunnen we organisaties in onze omgeving samenwerken, zodat we er allemaal beter van worden.
Met het Sportbedrijf Rotterdam is gesproken over het gebruik van de grasstroken naast het kunstgras. Welke ideeën hebben we hiervoor en kunnen andere verenigingen/ organisaties hier gebruik van maken.
Dit jaar gaat De Enk gerenoveerd worden. Voor volgend seizoen zijn we helaas nog steeds op zoek naar een goed alternatief. Er is een strategie besproken. Hierover binnenkort meer.