• Op 4 maart is het bestuur bij elkaar geweest. De volgende zaken zijn besproken:

    •  Met Rotterdam Sportsupport gesproken over "maatschappelijk verantwoord ondernemen". Op welke manier kunnen we organisaties in onze omgeving samenwerken, zodat we er allemaal beter van worden.
    • Met het Sportbedrijf Rotterdam is gesproken over het gebruik van de grasstroken naast het kunstgras. Welke ideeën hebben we hiervoor en kunnen andere verenigingen/ organisaties hier gebruik van maken.
    • Dit jaar gaat De Enk gerenoveerd worden. Voor volgend seizoen zijn we helaas nog steeds op zoek naar een goed alternatief. Er is een strategie besproken. Hierover binnenkort meer.